– Istotne w planowaniu działań prozdrowotnych w firmie jest śledzenie bieżących trendów, dobrych praktyk stosowanych w innych firmach i umiejętność ich adaptacji na grunt zakładu. Osobie, która potrafi współpracować, utrzymywać dobre relacje z innymi, łatwiej jest stworzyć zespół, który będzie ją wspierał we wdrażaniu rozwiązań prozdrowotnych, bo to na zawsze powinna być praca zespołowa – podkreśla Izabela Chocianowska z Orange Polska, laureatka brązowego Certyfikatu Menadżera Promocji Zdrowia. Więcej o pracy menadżera promocji zdrowia, motywacji, a także zarządzaniu zdrowiem w firmie można przeczytać w udzielonym dla Krajowego Centrum Promocji Zdrowia w Miejscu Pracy wywiadzie.

Izabela Chocianowska
Kliknij w okładkę, żeby przeczytać wywiad.

 

Zadanie realizowane ze środków Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016 – 2020, finansowane przez Ministra Zdrowia.